середу, 24 жовтня 2012 р.

Портфоліо

ПОРТФОЛІО ПРОЕКТУ
Назва проекту: «Чудеса капілярів».

Назва навчальної теми:  Капілярні явища, кровоносні судини

Основний та другорядні навчальні предмети:
 Фізика, біологія.

Вік учнів, клас: 10 клас, 15 років.

Стислий опис проекту:

 Дана інформаційно - дослідницька робота присвячена актуальній на даний момент темі «Капілярні явища». У житті ми часто маємо справу з тілами, пронизаним безліччю дрібних каналів (папір, пряжа, шкіра, різні будівельні матеріали, грунт, дерево). Приходячи в зіткнення з водою або іншими рідинами, такі тіла дуже часто вбирають їх у себе. У даному проекті показана важливість капілярів в житті живих і неживих організмів.

План

План навчального проекту (посилання)
План впровадження проекту (посилання)
 

Навчальні цілі:


-формування в учнів знань про природу капілярних явищ,і розвиток у них   здатності застосовувати набуті знання в пізнавальній практиці;
оволодіння учнями методологією  природничо-наукового пізнання і науковим стилем мислення;
розвиток в учнів узагальненого експериментального вміння вести природничо-наукові дослідження методами фізичного пізнання; розвивати творчі здібності учнів.
Опис оцінювання:

На початку роботи, для встановлення рівня обізнаності учнів з пропонованої теми проекту та вибору групи, учням пропонуються  презентації вчителя та таблиці ЗХД. Проводиться анкетування учнів за допомогою опитувальника. Значна увага приділяється опрацюванню з учнями критеріїв та основних підходів до оцінювання результативності їх роботи в проекті.
У процесі виконання завдань навчального проекту учні долучаються до самоконтролю організації власної діяльності ("Лист самооцінки в ході проекту", "Рефлексія: лист просування у проекті", "Лист консультацій", "Лист індивідуальної роботи в проекті") та взаємодії роботи в групі ("Критерії самооцінки роботи в групі"). Продовжують заповнюватись таблиці "ЗXД"
 Після завершення роботи над проектом учням надається можливість презентувати на конференції створені інтелектуальні продукти. До оцінювання залучаються і самі учні, об’єднані у групи, які заповнюють бланки "Оцінювання проектів: розвиток самостійності і взаємодії". Крім того проводиться оцінювання виконаної практичної роботи учнів та контроль знань за допомогою опитувальних форм в онлайн режимі.

 Діяльність учнів:

- вчитель демонструє презентацію, публікацію
- діти отримують правила з техніки безпеки під час роботи з комп’ютером;
 - вчитель організовує розбивку на групи. Кожній групі пропонується список складу, щоб діти , у відповідності зі своїми бажаннями і можливостями визначили свою роль в підготовці проекту і спланували свою діяльність. Учні: за своїм бажанням розподіляються в групи, вибирають ролі і складають план своєї роботи над проектом. Цей етап діти проводять в позаурочний час, консультуються з викладачем.  Напрямки дослідження:
• Капілярні явища.
• Капілярні судини у людини
• Першовідкривачі капілярів.
• Змочування і незмочування.
 - пошук інформації за допомогою мережі Інтернет. Діти знайомляться з поняттям про авторське право  та переходять до пошуку інформації у мережі Інтернет.
 – обробка інформації. Оформлення інформації у вигляді творчого проекту групи (мультимедійна презентація з обраної теми, блог)
 – перегляд, оцінка продуктів проектної діяльності учнів – презентація, обговорення ключового та змістових питань, обмін думками, вибір найкращих творчих робіт.
Учитель
- здійснює чітку диференціації завдань для учнів, відповідно рівню навчальних досягнень школярів;
- організацію спільної роботи учнів з документами через здійснену індивідуальну роботу.

 

Відомості про автора

Ім'я, прізвище   Крикун  Світлана Вікторівна

Фах, навчальний предмет  учитель фізики

Навчальний заклад  Шевченківська ЗОШ № 1 І-ІІІ ступенів

Місто\село, район, область   смт. Шевченкове Харківська область Шевченківський район

Контактні дані   0989340331

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу     15-26 жовтня 2012 року

Місце проведення тренінгу  Шевченківська ЗОШ № 1 І-ІІІ ступенів

Тренер  Сергієнко Людмила Миколаївна

Немає коментарів:

Дописати коментар